PYTANIA DOTYCZĄCE NASZYCH PRODUKTÓW, OPAKOWAŃ
Większość naszych produktów zawiera nikotynę, więc aby zrobić u nas zakupy, musisz być osobą pełnoletnią, która ukończyła 18 lat. A ze względu na charakter naszych produktów przepisy są różne w każdym kraju, więc obowiązkiem klienta jest ich przestrzeganie.
Nasze produkty nie wymagają czyszczenia, wystarczy otworzyć higienicznie zamknięte opakowanie, wyjąć zaślepki zabezpieczające i już można cieszyć się wybranymi połączeniami smakowymi!
Niestety nasze produkty nie są wodoodporne, ale to nie znaczy, że nie możesz używać naszych produktów w deszczowy dzień! Kilka kropel wody na pewno nie zabije naszego papierosa, ale chroń go przed utopieniem w umywalce i nie pierz w pralce. Niestety nie możemy udzielić gwarancji na urządzenia uszkodzone przez wodę!
Nasze produkty umieszczamy w pudełku wraz z kodem QR i certyfikatem autentyczności. Dodatkowo, Elf bar jest higienicznie zamknięty w foliowej torebce. W celu uniknięcia uszkodzeń podczas transportu, produkty dostarczamy w pudełku / kopercie wypełnionej folią bąbelkową.
Nasze produkty są produktami jednorazowego użytku, więc ich pojemność w dużej mierze zależy od częstotliwości ich stosowania. Jeśli podczas używania zauważysz, że dymu jest mniej niż zwykle, oznacza to, że skończył się płyn lub bateria się rozładowała. Jeśli płyn się skończy lub jeśli poczujesz, że dym ma smak spalenizny, to znak, że produkt nie nadaje się już do użytku. Zużyte produkty należy utylizować jako odpady niebezpieczne!
W takim przypadku najlepiej podać inny adres dostawy (np. adres miejsca pracy lub znajomego). My zaś postaramy się o dyskrecję – na paczce znajdzie się tylko nazwa naszego sklepu, więc nic nie zdradzi jej zawartości.
Ze względu na charakter naszych produktów, gwarancja jest ważna tylko w niektórych przypadkach:
- płyn rozlał się podczas transportu, produkt nie nadaje się do użytku
- produkt działa bez użycia
- produkt nie ładuje się
- nie działa natychmiast po rozpakowaniu (jeśli jest to produkt nieładowalny)
PROBLEM ZE SMAKIEM NIE JEST USTERKĄ, NIE JESTEŚMY W STANIE ZAPEWNIĆ PRODUKTU ZASTĘPCZEGO Z POWODU ZŁEGO SMAKU LUB NIECHĘCI.
Usterkę można zgłosić w ciągu 48 GODZIN od otrzymania przesyłki, wysyłając nam swój identyfikator zamówienia.
WAŻNE: Po upływie 48 GODZIN nie jesteśmy w stanie przyjąć żadnych reklamacji ani roszczeń dotyczących produktów!
Jeśli reklamacja zostanie przyjęta, możesz wybrać wartość wadliwego produktu na podstawie naszych aktualnych stanów magazynowych! Aby reklamacja została przyjęta, muszą zostać spełnione wszystkie powyższe kryteria.
PYTANIA DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI ORAZ DOSTAWY:
Oferujemy płatność online kartą kredytową w naszym sklepie internetowym, a także płatność za pobraniem. Masz możliwość zapłaty gotówką lub kartą kredytową u kuriera. (w wielu krajach nie ma możliwości wysłania zamówienia za pobraniem). Płatność kartą kredytową jest bezpieczna dzięki naszemu certyfikatowi SSL i Borgun/Cardpay system zapewnia, że Twoja witryna jest chroniona i bezpieczna. Przelew lub inne metody płatności nie są obecnie dostępne w naszym sklepie internetowym!
Możesz zamawiać z dowolnego kraju w Unii Europejskiej (z wyjątkiem Finlandii) i oczywiście żadna dodatkowa opłata nie jest wymagana w ramach wspólnego rynku, ponieważ nasze produkty są odprawiane celnie po wejściu na teren Unii Europejskiej.
Jeśli okaże się, że zapłaciłeś z góry, ale nie otrzymałeś potwierdzenia e-mailem, w razie potrzeby skontaktuj się z nami przez e-mail (info@mypodseurope.com), zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni na podany przez Ciebie numer konta!
Nie ma możliwości odroczenia płatności w czasie, prosimy więc o ponowne zamówienie wybranych produktów.
Po potwierdzeniu zamówienia zrealizujemy je w ciągu 24 godzin i przekażemy firmie kurierskiej. Dostawa trwa około 2-5 dni roboczych. Czas dostawy może się różnić w zależności od kuriera!
Wszystkim zamówieniom przychodzącym natychmiast przypisywany jest numer śledzenia, dzięki któremu w dowolnym momencie możesz śledzić swoją przesyłkę na stronie firmy kurierskiej.
Jeśli dostawa z jakiegokolwiek powodu nie powiedzie się (np.: w momencie dostarczenia nie było Cię w domu), masz możliwość skontaktowania się z firmą kurierską i uzgodnienia nowego terminu dostawy.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zwrócić przesyłkę, natychmiast skontaktuj się z nami przez e-mail info@mypodseurope.com!
WAŻNE: Koszty zwrotu zawsze ponosi kupujący!
PYTANIA DOTYCZĄCE PROBLEMÓW Z DOSTAWĄ
Nasz zespół stara się spakować wszystkie zamówienia tak szybko, jak to możliwe, ale mogą wystąpić opóźnienia, więc prosimy o cierpliwość! Jeśli jednak nadal nie otrzymałeś swojej paczki, skontaktuj się z nami przez e-mail (info@mypodseurope.com).
Do każdego zamówienia automatycznie przypisywany jest numer śledzenia oraz etykieta, więc niemal natychmiast po złożeniu zamówienia (w ciągu kilku minut), dlatego praktycznie nie ma możliwości zaktualizowania/ dopisania szczegółów dotyczących zamówienia. Zawsze możesz skontaktować się z działem obsługi klienta firmy kurierskiej za pomocą swojego numeru paczki, gdzie pomogą Ci zmienić Twoje dane.
Nie ponosimy odpowiedzialności za dostawę produktów, dlatego, w przypadku jakichkolwiek problemów skontaktuj się z firmą kurierską! Wszystkim zamówieniom przypisane są numery śledzenia, za pomocą których możesz śledzić swoją przesyłkę (na stronie konkretnego kuriera, którego wybrałeś podczas składania zamówienia). Jeśli dostawa się nie powiedzie, firma kurierska przetrzyma Twoją przesyłkę przez kilka dni, więc masz możliwość odebrania paczki w innym terminie. Jeśli mimo to doręczenie nie dojdzie do skutku kurier odeśle Twoją paczkę z powrotem do nas, a my nie będziemy mogli jej ponownie dostarczyć! Jeśli zapłacisz z góry, oczywiście zwrócimy Ci pełną kwotę Twoich produktów (ale nie koszty dostawy). Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami przez e-mail info@mypodseurope.com!
Jeśli Twój produkt okażę się wadliwy, masz 48 godzin od momentu jego otrzymania, aby zgłosić to do nas za pośrednictwem e-mailu. Nie zapomnij dołączyć zdjęć i filmów potwierdzających wadliwość produktu. Dokumentacja musi zawierać: film przedstawiający wadę oraz zdjęcia wszystkich stron opakowania produktu.
WAŻNE:
Jeśli z Twojej strony nie jest to możliwe, zastrzegamy sobie prawo do odmowy! Upewnij się, że dołączyłeś wszystkie niezbędne dokumenty! Nie możemy zagwarantować, że podczas zakupu hurtowego, gdy tylko nasz rabat hurtowy zostanie odjęty od Twojego koszyka, gwarancja zostanie przydzielona lub ważna! Uprzejmie prosimy wszystkich o wypróbowanie wszystkich artykułów jednorazowego użytku po otrzymaniu paczki.
Oczywiście, jeśli zauważysz, że Twoje zamówienie dotarło niekompletne, natychmiast skontaktuj się z nami. Jeśli już w momencie doręczenia zorientujesz się, że z paczką jest coś nie tak (np.: otwarta paczka, uszkodzone opakowanie lub jakiekolwiek inne niepokojące problemy), prosimy nie przyjmować przesyłki i niezwłocznie zgłosić nam zaistniały problem. Masz 48 godziny na zgłoszenie nam uszkodzenia lub braku produktu wraz z dokumentacją fotograficzną.
(Dokumentacja musi zawierać: zdjęcia wszystkich stron opakowania/pudełka oraz otrzymanych produktów.)
Jeśli Twoja reklamacja/zgłoszenie zostało przez nas przyjęte, automatycznie utworzymy dla Ciebie bezpłatnie zamówienie z produktami, które nie zostały wysłane z naszego powodu!
INNE PYTANIA
Staramy się na bieżąco informować naszych klientów o zbliżających się uzupełnieniach, a nasz zespół gorąco zaleca subskrypcję naszego biuletynu, dzięki któremu natychmiast otrzymasz informację o uzupełnieniu stanów magazynowych. Śledź nas również na naszych platformach społecznościowych, gdzie jesteśmy aktywnie obecni i gdzie mamy dla Ciebie ekscytujące wiadomości i prezenty!
Nasz zespół jest otwarty na wszelkie nowe współprace bez żadnych oczekiwań, dlatego przygotowaliśmy coś dla naszych klientów biznesowych! Na naszej stronie w zakładce „Sprzedaż hurtowa” znajdziesz rabaty ilościowe, które nasz system automatycznie przyzna Ci w przypadku zakupu hurtowego! Rabat ilościowy jest dostępny dla każdego, kto dokona zakupu powyżej minimalnej ilości zamówienia. Jeśli chcesz dokonać zakupu powyżej maksymalnego limitu, skontaktuj się z nami pod adresem info@mypodseurope.com!
Nasza obsługa klienta jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00, zapraszamy do kontaktu przez e-mail (conatct@mypodseurope.com). Aby otrzymać odpowiedź szybciej, w tytule wiadomości podaj identyfikator zamówienia i przyczynę wysłania wiadomości! Nasze platformy mediów społecznościowych są reprezentatywne, dlatego nie odpowiadamy za ich trudną przejrzystość, dlatego we wszystkich przypadkach prosimy o kontakt e-mailowy!