INFORMACJE DOTYCZĄCE DOSTAWY I PŁATNOŚCI
Oferujemy płatność online kartą kredytową w naszym sklepie internetowym, możesz także zapłacić gotówką lub przelewem kartę kredytową u kuriera w przypadku zamówień za pobraniem.
Bezpieczeństwo Twojej płatności kartą kredytową zapewnia nasz certyfikat SSL oraz niezawodny System Borgun/CardPay. Obecnie nie ma możliwości płatności przelewem bankowym lub innymi metodami płatności w naszym sklep internetowy!
Możesz złożyć u nas zamówienie z dowolnego kraju Unii Europejskiej (z wyjątkiem Finlandii i Estonii), oczywiście w ramach wspólnego rynku nie ma obowiązku dodatkowej płatności, ponieważ nasze produkty są wstępnie rozliczane przed wejściem do UE.
Jeśli okaże się, że zapłaciłeś z góry, ale nie otrzymałeś wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie zamówienia, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej (contact@mypodseurope.com), a my skontaktujemy się z Tobą natychmiast i, jeśli to konieczne, zwrócimy pieniądze za zamówienie w ciągu 14 dni na podany numer konta.
Jeśli złożysz zamówienie kartą, a kwota nie zostanie odliczona, zamówienie zostanie ostatecznie ostatecznie anulowane! W takim przypadku prosimy o złożenie nowego zamówienia!
Jeśli zamówienie zostanie pomyślnie złożone, przetworzymy je w ciągu 24 godzin, przekazując je firmie kurierskiej, a dostawa zajmie około 2-5 dni roboczych. Czas dostawy może się różnić w zależności od firmy kurierskiej i miejsca docelowego! Wszystkie przychodzące zamówienia zostaną przypisane do identyfikatora śledzenia, którego można użyć do śledzenia produktów na stronie internetowej firmy kurierskiej!
Jeśli chcesz zwrócić przesyłkę z jakiegokolwiek powodu, skontaktuj się z nami natychmiast za pośrednictwem e-mail na adres contact@mypodseurope.com!
WAŻNE: Zwroty zawsze odbywają się na własny koszt!
Dostawa produktów jest poza naszą kontrolą, dlatego w każdym przypadku prosimy o kontakt z firmą kurierską. Wszystkim przychodzącym zamówieniom zostanie przypisany numer śledzenia, który umożliwi śledzenie statusu przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej!
Jeśli dostawa nie powiedzie się, firma kurierska przechowa przesyłkę przez kilka dni, abyś mógł umówić się na nowy termin dostawy.
Jeśli dostawa nie powiedzie się, a kurier zwróci produkty, nie będziemy w stanie dostarczyć ich ponownie. dostarczyć ich ponownie! W przypadku przedpłaty oczywiście zwrócimy cenę produktów, ale będziesz odpowiedzialny za koszty wysyłki. Jeśli masz dodatkowe pytania,
prosimy o kontakt pod adresem e-mail contact@mypodseurope.com.
Austria
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Belgia
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Chorwacja
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Czechy
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Francja
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Grecja
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Hiszpania
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Holandia
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Litwa
Packeta home delivery -
Niemcy
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Polska
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Portugalia
PT MRW Home Delivery -
Packeta Parcel Point -
Rumunia
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Szwecja
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Słowacja
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Węgry
FámaFutár -
Włochy
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -